reklama

Výchova podľa príručky alebo náš pes nepatrí do postele

O tom, ako sa šteňa dostalo do postele aj napriek tomu, že tam samo nedokázalo vyliezť a napriek tomu, že sme sa JASNE dohodli, že NÁŠ PES v posteli spávať NEBUDE.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Mali sme pripravenú dokonalú psiu búdu (ok - skoro dokonalú, aleplánovali sme ju vymeniť za dokonalý pelech, keď Čikita podrastie abude menšia šanca, že ho zničí). Škatuľu mi vybrala a darovala skúsenápsíčkarka - Luluškina mamina: veľkosť primeraná, umiestniteľnákamkoľvek podľa potreby, vystlaná dekou z bábätkovského obchodu,perfektne bezpečná atakďalej... skrátka: "splnený psí sen o bývaní". Vporovnaní s tým bolo naše bývanie v tom čase čisté provizórium - nemalisme posteľ (a mnoho iných vecí:)), takže sme spávali na matracipoloženom priamo na zemi. Žiaden problém - Čikita bola maličká, namatrac dokázala položiť predné labky, neexistovala šanca, že by tamdostala chvostík. :) Takže pohodička - škatuľu si prisunieme k matracu,šteňa spí v škatuli, my v posteli - keby skučalo, treba ho pohladkať,ale v ŽIADNOM PRÍPADE NEBRAŤ DO POSTELE! Jasné, jasné, jasné... poďmespať - JA spím pri okraji, aby som DOČIAHLA na šteniatko. Od tejto(prvej) noci spí Čikuška v posteli. :) Vyliezla sama.. jednoducho somsa v noci zobudila a bola v posteli, neustrážila som to, chcela som juzložiť, ale ona už nechcela a ja som bola príliš unavená, tak som junechala tak... - toto bola pomerne dlho oficiálna verzia. :) Jasné, ženevyliezla sama - jasné, že ju NIEKTO ZODVIHOL, keď v noci prvý krátstrčila ňufák a labky na matrac. Peter akceptoval oficiálnu verziu - túpravdivú som mu povedala oveľa neskôr a ... bol celkom vážneprekvapený! :)
Zobralisme to vtedy ako fakt - už nikdy kauzu "pes v posteli" nikto neriešil anikto nikoho (teda on mňa :)) nekonfrontoval s predchádzajúcou dohodoua radami z príručky. Bolo absolútne jasné, že ten tretí vankúš :) donašej postele jednoducho patril od začiatku. (Nehovoriac o tom, že keďPeter vyrábal našu poschodovú posteľ, prvá vec, ktorú sme riešili bolo,ako sa k nám hore dostane pes.) :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tietofotky sú fakt unikátne a majú historický význam :), pretože búdu smemali možno mesiac - Čikuška ju trochu obhrýzla, ale NIKDY v nej nespalaalebo neležala dlhšie ako veľmi krátku chvíľu.


Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Marcela Rukovanská

Marcela Rukovanská

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...cesta je cieľ :) ale nie také tie cesty do kopca, ktoré nemôžem ukončiť vtedy, keď chcem :) Zoznam autorových rubrík:  O ČIKITEAgilitySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu