reklama

Posledný dotyk a empétrojka v hrudi

Vrátila som sa do ordinácie veterinára, bola som preč len asi pätnásť minút - v blízkej poliklinike odniesť Čikuškinu krv na rozbor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V ordinácii stáli dospelá dcéra s o niečo dospelšou mamou suplakanou tvárou, v rukách hnedá taška. Dorozprávali sa s doktorom, vyšli von, z tašky vyložili na trávnik maléhopekinéza a telefonovali... že tento lekár je úplne iný ako ten, čo tamboli predtým a že je to niečo iné ako bolo pôvodne diagnostikované, niečooveľa vážnejšie, že lekár navrhol okamžitú operáciu, že ešte musia odniesť krvna rozbor a potom sa uvidí. Psíčka dali späť do tašky, prisadli si ku mnena lavičku a začali hľadať vreckovky. Dala som im svoje a dúfala, žeja ich nebudem potrebovať. Odišliodniesť krv do polikliniky. Čikušku medzitým doktor uspal a pripravoval juna rontgeny ušných dutín, ktoré jej potreboval spraviť. O chvíľu volaliz polikliniky naše výsledky. Medzitým sa vrátila aj mama s dcéroua o ďalšiu chvíľu volali aj tie ich. Tie naše boli okej, tie ich zlé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lekár vyšiel za nimi s veľmi zlými správami a potomboli obe už len uplakanejšie. Som presvedčená o tom, že sa im aninesnívalo o tom, že by mohli domov odísť bez psa, pôvodne predsa išloo banalitu, mali dostať lieky, prinajhoršom mal ich pes podstúpiť operáciua ony si ho mali zobrať domov. O týždeň, o dva mal byť fit... Psíkasi odniesol lekár dozadu, ony odišli ... Vybrať peniaze, upokojiť sa, zmierniťšok... Neviem presne. Ja som stále čakala striedavo v ordináciia v čakárni.

Počula som, ako posledný krát zaskučal, keď dostal injekciu.Mama s dcérou odišli domov s prázdnou hnedou taškou.

Odkedy máme Čikitu, nikdy na tom nebola tak zle, aby som samusela zaoberať myšlienkou na „koniec“. V podstate som sa nemusela ani vtedy,riešili sme predsa problém s uchom a bola veselá a aktívna ajkeď s vykrivenou krčnou chrbticou ... nič z toho predsa neimplikuje umieranie.Len to zaskučanie. Počujem ho úplne jasne, mám ho uložené ako empétrojku... asiv hrudi. Povedala som si, že čokoľvek by sa stalo a akokoľvek by mato bolelo, chcem v poslednej chvíli držať svojho psa v náručí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Objektívne je to možno jedno, možno si psík ani nestihneuvedomiť o čo ide, jednoducho ho jemne drží v rukách niekto cudzí,jemne ho položí a...zaspí.

Čikita vždy zaspáva „ukotvená“. Jednoducho sa musí niečohoalebo niekoho dotýkať aspoň papuľou. Podľa mňa to potrebujeme všetci, máloktozaspí len tak v priestore, minimálne sa zakryjeme a mnohí potrebujemestenu, chrbát partnera alebo napríklad plyšového maca, aby sme mali pocitochrany –„ukotvenia“. Takže preto. Preto som vďačná za to, že som pochopila, žeak by došlo k „nutnosti“, budem sa vedieť rozhodnúť, kde mám stáť. Chcem, abybola Čikita „ukotvená“ a v bezpečí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(Píšem, ako to vnímam ja a v žiadnom prípade NESÚDIMtie dámy. Každý má individuálny vzťah k svojmu psovi a v danejchvíli cíti a urobí to, čo unesie.)

Marcela Rukovanská

Marcela Rukovanská

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...cesta je cieľ :) ale nie také tie cesty do kopca, ktoré nemôžem ukončiť vtedy, keď chcem :) Zoznam autorových rubrík:  O ČIKITEAgilitySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu