reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marcela Rukovanská

Marcela Rukovanská

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...cesta je cieľ :) ale nie také tie cesty do kopca, ktoré nemôžem ukončiť vtedy, keď chcem :) Zoznam autorových rubrík:  O ČIKITEAgilitySúkromnéNezaradené

reklama

Agility

Prvé seriózne dôkazy

Marcela Rukovanská

Prvé seriózne dôkazy

...o tom, že si to s tou agility vôbec nevymýšľame :) a myslíme to vážne. S nasadením života :)

  • 6. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 085x
  • 12
Začali sme s (NE)chuťou

Marcela Rukovanská

Začali sme s (NE)chuťou

O agility sa mi ani nesnívalo. Vážne, keď som rozmýšľala o kúpe psa, myslím že som ani nevedela, že existuje. Nedávno som našla nejaké fotky z výstavy v Nitre, kde sme sa boli pozrieť, keď bola Čikita asi polročná a zistila som, že sme odfotili aj ukážky agility - dokonca beh nášho súčasného trénera :)

  • 2. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 973x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu