reklama

Mafiny á la The Man in the Kitchen

Náš agility klub organizoval preteky, takže sobotu som mala stráviť tam. Peter zostal doma a mal dve hlavné úlohy - starať sa o Čikušku a kúpiť si slušné topánky, aby sme večer mohli vyraziť na koncert do filharmónie. Keď som prišla domov, skoro som spadla z nôh :) Vážne. Čakali ma minimálne dve prekvapenia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Takéto KURA NA ROZMARÍNE so zemiakmi

Obrázok blogu


a takéto MAFINY

Obrázok blogu

Nehovoriac o tom, že si kúpil skutočne nádherné topánky, o Čikušku sapostaral príkladne :) a naviac! NEZABUDOL a kúpil mi milimetrovýpapier, čo som potrebovala do školy! Bola som fakt v šoku :) Kura boloúplne úžasné, presne podľa knižky "Vysoká škola varenia" :) a mafiny -nenormálne dobré, presne podľa knižky o pečení, ktorú som deň predtýmdostala od našej kamošky Lulu.

O tých mafinoch Vám musím povedaťviac: NIE SÚ z PRÁŠKU! Sú z normálnych surovín, v ručne vyrobenýchkošíčkoch a s nastrúhanou čokoládou!

Na druhý deň sme sispravili ešte jednu dávku - teda spravili sme ju pre Mirku, jej deti aHeňa a ja som BOLA PRI TOM a preto môžem priniesť tento exkluzívnyfotomateriál:

1. Strúhanie čokolády - žiadne kúpené hoblinky alebo gombíky :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

2. Príprava - všimnite si tie misky! Všetky ingrediencie pripravené presne ako v televíznom kurze varenia :)

Obrázok blogu

3. Postupné pridávanie ingrediencií, miešanie cesta

Obrázok blogu

4. Vmiešanie čokostruhliniek :)

Obrázok blogu

5. Pripravené košíčky - papier na pečenie a špáradlá :)

Obrázok blogu

6. Opatrné nakladanie cesta do košíčkov

Obrázok blogu

7. Pred upečením

Obrázok blogu

8. Detail surového cesta v košíčku

Obrázok blogu

9. Hotové MAFINY á la THE MAN in THE KITCHEN :)

Obrázok blogu


Život je hra :) TO sa mi na ŇOM neuveriteľne páči. A mnoho iných vecí :)

Marcela Rukovanská

Marcela Rukovanská

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...cesta je cieľ :) ale nie také tie cesty do kopca, ktoré nemôžem ukončiť vtedy, keď chcem :) Zoznam autorových rubrík:  O ČIKITEAgilitySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu