reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marcela Rukovanská

Marcela Rukovanská

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...cesta je cieľ :) ale nie také tie cesty do kopca, ktoré nemôžem ukončiť vtedy, keď chcem :) Zoznam autorových rubrík:  O ČIKITEAgilitySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Mafiny á la The Man in the Kitchen

Marcela Rukovanská

Mafiny á la The Man in the Kitchen

Náš agility klub organizoval preteky, takže sobotu som mala stráviť tam. Peter zostal doma a mal dve hlavné úlohy - starať sa o Čikušku a kúpiť si slušné topánky, aby sme večer mohli vyraziť na koncert do filharmónie. Keď som prišla domov, skoro som spadla z nôh :) Vážne. Čakali ma minimálne dve prekvapenia.

  • 2. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 003x
  • 4
Všetko najlepšie k narodeninám, mama!

Marcela Rukovanská

Všetko najlepšie k narodeninám, mama!

Želám si pre Teba hlavne dosť síl a odvahu. Zdravie samozrejme. Radosť, spokojnosť... a šťastie...

  • 21. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 877x
  • 0
Karol

Marcela Rukovanská

Karol

Karol bol mojou láskou leta 2004...

  • 17. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 904x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu